Kinderen

 

Kinderen krijgen is een gunst.
Niet voor iedereen weggelegd.
De toekomst van een kind kun je niet voorspellen hoewel veel ouders dit wel zouden willen.
Ze leggen kinderen een zware last op hun schouders…
Veel ouders willen hun kind laten studeren, succesvol laten zijn, ermee pronken.. Op hun bruiloft komen..
Met je kind sporten, reizen, de wereld ontdekken. “the sky is the limit…
Voor sommige kinderen is de hoek van de straat al te ver.. Ze hebben op iedere hoek een vraag. Begrijpen vaak niet wat mens en dier nu weer van ze willen. Laat mij maar mijn ding doen..
Hoe lang kun je een kind bescherming geven? Tot je oud en grijs bent? Een baan is ver weg.. Een vak leren misschien mogelijk… Nee ik hoef geen dokter, advocaat, onderwijzer, bankier of voetballer als zoon.
Geluk en je eeuwige lach is wat telt.. 😃
Blijf wie je bent David. We genieten van je lach en je onbevangenheid.. en wie weet bereik je je droom… Ober in een restaurant.

Geschreven door mijn man Hans

Geef een reactie

Fonds Psychische Gezondheid

Nederlands Vereniging voor Autisme

Blog statistieken

  • 11,870 hits

Volg me op Twitter

